Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Domů

Dobré ránko
Dneska jsem všechno stihla nějak rychle, tak mám ještě teď ráno čas a řekla jsem si, že teda něco napíšu sem. :) Dnes školu nemám, jdu teď jen od osmi do dvou do práce a pak šup domů, protože bude bráška slavit a já pro něj mám supr čupr dárek! :D Práce doufám bude v pohodě a uteče to rychle. Nestěžuju si a pořád jsem tam ještě spokojená.

Třeba zrovna v úterý jeden kolega slavil narozeniny a donesl nám straaašně výborný dort. A ještě jsem se u toho stihla poučit na cvičný test z účetnictví. (Jo a mimochodem, kdo ještě nečetl na instagramu, koupila jsem si strašně moc cute mini-zvýrazňovačk ,který má na sobě želvičku. :D Asi si kvůli tomu koupím i všechny ostatní barvy, i když je nepotřebuju. :D)

Stejně se ale už těším na víkend, tentokrát vlastně prodloužený. Hlavně mi hrozně chybí Felixek a ostatní mazlíci, protože ti za mnou narozdíl od milého nemůžou jezdit. :D Ale pokud se poštěstí, po Vánocích už snad budu mít svoji vysněnou kočičku v novém bytě i s milým dohromady. Už má vymyslené i francouzské jméno, teď jen sehnat koťátko. Skvělé, že? :)


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)