Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Dávám si Cé

Zdravím.
Tak jak zvládáte pondělí? Já ho nakonec nezvládla ve škole celé, ale aspoň více než půlku jo. :D Před španělštinou a přednáškou z ekonomiky mi totiž došly kapesníčky (a to jsem měla ráno 2 a půl balení), tak jsem rezignovala a šla domů. :D V krku už mě tolik nebolí, ale rýmičku mám jak Brno, takže jsem celý den usínala a smrkala a tak, no prostě nic zábavného. >.< A i když jsem chtěla ještě zůstat aspoň na tu španělštinu, protože tu jsem si fakt oblíbila, tak mě to pak už přemohlo a zabalila jsem to. Mezitím jsem stihla ještě v obchodě prodavačce vysypat na pás těstoviny. :D Naštěstí mi řekla, že to není moje chyba, protože to bylo nějak podivně zabalené a nechala mě, ať si jdu vzít nové. No, ani nevíte, jak jsem byla ráda, když jsem konečně už ležela v posteli a po dávce čaje a vitaminků v podobě citronu a hroznů se mohla aspoň na dvě hodinky prospat. A za chvíli v tom asi pujdu pokračovat. :)

 Ask.fm/TheDaysy

1 komentář:

  1. Já jsem taky dneska ze školy odešla dřív, protože mi nebylo dobře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)