Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

A zase ze Zlína

Tak, konec článků o Paříži a zpět do Zlína. :D Tento týden jsem vám nic moc nepsala, jak jsem furt jen tvořila video nebo dávala fotky, takže to trošku napravím. Všední dny nebyly nijak zajímavé, stále je to škola a práce, ale oboje mě zatím baví (i když už o něco méně, ale furt jo), takže jsem s tím v pohodě. Ve škole musím ještě teď trošku dohánět za ty dva dny, co jsem byla v Paříži, hlavně matiku. Ale snad se mi to podaří a přežiju první semestr.

Trošku zajímavý byl pátek, vyrazila jsem večer s Adélkou na night shopping do Zlatého Jablka, vybraly jsme si ve slevách své budoucí diářky, já ještě bráchovi dárek ke svátku, který bude mít, daly jsme si sklenku šampáňa (když nabízí, tak proč ne) a podívaly se. Sice jsme tam byli jen tak hodinku, protože jsem na druhý den musela vstávat, ale byl to příjemný večer a já jsem ráda, že jsem ji zas viděla. :)
S dovolením jsem si pujčila Adélčinu koláž, protože já moc s jednou nákupní taštičkou a peněženkou v jedné ruce a skleničkou v druhé moc neměla jak fotit. :D

Sobotu jsem pak trávila opět v práci, máme za soboty dost velké příplatky, tak jsem si teda jednu dala. Nakonec to celkem i uteklo, i nějaká ta hvězdička se zadařila a hlavně - když je fajn kolektiv, je fajn i pracovní sobota. Včera jsem pro změnu neměla pracovní víkendový den, ale školní víkendový den. :D Od rána jsem musela dělat dost věcí do školy, ale nakonec jsem to nějak zvládla a pak ještě přijel přítel a učil se se mnou španělštinu, protože z ní zítra mám test. No, sranda docela. :D 


Dneska jsem si trošku zpříjemnila den tím, že jsem si vynechala poslední přednášku a místo toho si trošku odpočinula, udělala si perfektní večeři (to je tak, když vám maminka posílá zásoby jak pro pětičlenou rodinu - za celý měsíc jsem například spotřebovala tak tři lžičky oleje a ona mi pošle druhý :D) a koukla se na seriál. Teď si myslím ještě pujdu akorát zopakovat španělštinu, mrknu na účto a pujdu spát. :) No a ještě necelé dva týdny a budu tu na bytě ve Zlíně už mít i milého, protože má konečně práci ve Zlíně, takže mám radost navíc. :)

// Jo, mimochodem, docela jsem se poslední dobou rozinstagramovala, tak když třeba nenapíšu článek, můžete sledovat, co se děte na mém insta-profilu. ;) Momentálně tam najdete fotky suvenýrů z Paříže, nějaké jídlo samozřejmě (:D) nebo různé nové maličkosti, co jsem si koupila za poslední dobu.


1 komentář:

  1. Jakou dostal přítel práci? ptám se ne jen ze zvědavosti, ale přítel taky pořád hledá v okolí Zlína a nemůže najít :( jinak krásné fotky a článek jakbysmet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)