Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Zkouška

Zdravím.
Tak jak přežíváte pondělí? Já ho měla teda docela hektické. Protože jsme včera večer byli s našima ještě na návštěvě, jela jsem do Zlína až dnes ráno a tak tak jsem stíhala dovléct kufr od busu do bytu a utíkat do školy. :D No a tam jsem si užila, protože kromě dvou volných hodin jsem měla od osmi až do čtvrt na 6. Ale nakonec to celkem uteklo. Většinou to byly přednášky, ale důležité, takže jsem si to odseděla. (A dobře, že tak, protože třeba učitelka ve dvouhodinové ekonomické přednášce počkala až skoro polovina lidí odejde a až pak řekla, že teda už začneme probírat to důležité, co na net nedává, že doteď to byla jen taková zkouška a probírali jsme to ne moc důležité, aby viděla, kolik lidí vydrží. :D)

Taky jsem měla za dnešek tři hodiny matiky! :D A víte co? Nějak mě to vůbec neštve. Na střední jsem s tou naší protivnou učitelkou měla matiky plné zuby už po pěti minutách a jen jsem odpočítávala do konce hodiny a teď mi to přijde daleko lepší, snad se v tom učiteli nepletu a bude takhle v pohodě po celou dobu, co ho budu mít. 

I tak jsem se ale těšila na postel a teď už si ji konečně užívám. Kvůli tomu, abych si ráno stihla ještě i dát věci do bytu jsem musela jet už v 5 hodin, tak jsem moc nenaspala. Sice to na sobě nějak nepociťuju, ale stejně si myslim, že dneska jak lehnu, tak hned usnu. Aspoň, že mám zítra na devět. :)

Ask.fm/TheDaysy


5 komentářů:

  1. Milá červenovlasá Daysy, tři hodiny matiky a nejsi odrovnaná? Tak to máš můj velký obdiv nebo hezkého učitele. ;-) Ale teď vážně - přála bych si, abys jela do Paříže o týden dřív (já se vracím 11. října), dala bych si tam s tebou na Montmartru kafčo. ;-)
    Měj se krásně a ať se všechno daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, já jsem byla vždycky odrovnaná hned po prvních 15 minutách!

      Vymazat
  2. Já měl dnes krásnou procházku se svojí přítelkyní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky krásko :) život vysokoškoláka ti dost závidím :) opravdu si to užívej, já už pracuji a ta volnost mi dost chybí. Každopádně jsem měla štěstí a pracuji v oboru, který mne i baví, takže to pro mě práce není :) Těším se na další články a ještě víc třeba na video papa Ewa

    OdpovědětVymazat
  4. To znám.. Na poslední přednášku z XY jsem taky neměli povinnou docházku, přišlo nás tam pár.. a rozdal nám otázky ze závěrečnýho testu. Někdy se vytrvalost vyplatí.. :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)