neděle 15. září 2013

(Ne)malé radosti 37/52


o mít schůzku a získat brigádu
o nakoupit si nové oblečení
o procházet si Zlín
o najít tam krásný obchůdek s milýma věcma
o dostat zdarma kafe a nechat se hezky nalíčit
o ozdobit si fotorámeček puntíkama
o zaplatit víkend v Paříži a těšit se na něj
o nechat si udělat změnu na vlasech
o zjistit, že mě nová práce baví
o dostat klíčky od bytu
o chodit si v zrcadlovém labyrinu
o vidět v kině Colette
o vybrat si dopředu diářek na příští rok
o dát si dobré jídlo
 

4 komentáře:

  1. v labyrintu je to super:D
    nová práce tě baví?:) tak to je skvělé, aspon máš brigádu :) já ještě sháním, hodně štěstí a užij si paříž :))

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, je to fajn, já nechápu, co jsi tam měla za problém. :) Mě to přijde v pohodě, hlavně člověka nic nebolí, sedí v čisté a teplé kanceláři a má své jisté na papíře. V Luhačkách mě teda dost zklamali při výplatě, navíc se tam člověk nadělal no, toto je stokrát lepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně každý to má jinak :) já radši dělám něco při čem mi ubíhá víc čas (i když je to náročnější)...mě tahle práce prostě nebavila, to je celé :D :)

      Vymazat
    2. Tak ono to je možná i tím, jak se tam bavíš nebo nebavíš s lidma. My si mezi hovory s holkama povídáme, smějeme se, říkáme si co které kdo do telefonu řekl a utíká mi to hrozně rychle. :) Daleko rychleji než v Luhačkách a ani se tak nenadělám a mám to líp placené, můžu si tam dát kafe. V Luhačkách mě dost zklamali, ale nebudu psát sem proč no. :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.