úterý 10. září 2013

DIY - Fotorámeček

Dnes pro vás mám nějaké to tvoření. x) Už delší dobu jsem sháněla rámeček na fotku přítele. V obchodech najdete určitě spoustu nádherných ozdobných rámečků, ale proč si neušeřit, nekoupit obyčejný jednobarevný a neupravit si ho sama? :) Potřebujete k tomu jen ten rámeček, nějaký papír, ať si neušpiníte stůl, lak(y) na nehty a něco na zdobení, třeba tužku nebo tenký štěteček. Pak už je jen na vás, jak si rámeček vyzdobíte. Můžete použít jen jednu barvu a nebo si ho klidně udělat veselejší a dát tam barev víc. Vám teď ukážu, jak jsem včera večer rámeček dělala já.

První si samozřejmě z rámečku vydělejte vše, co v něm je, ať při zdobení neušpiníte sklo a nemáte ho potom nějak poškozené. 
Prázdný rámeček si pak položte na staré noviny nebo nějaký papír, ať neušpiníte ani svůj stůl. No a pak už si stčí jen nachystat lak a něco na zdobení. Já tu mám svoji starou známou tužku, protože jsem chtěla puntíky a ztupenou tužkou se puntíky dělají krásné a pravidelné. Zdobit jde ale také úzkým štětečkem. Vždy si trochu laku dejte na papír a odtud barvu nabírejte, je to jednoduchší.

No a už nezbývá nic jiného, než tvořit. Pokud chcete také puntíky, stačí už jen namáčet pastelku a tečkovat. Po chvilce vám kapka laku na papíru začne schnout, tak si můžete udělat zas novou a tužku od laku otřít do vatového tamponku s odlakovačem.

A je hotovo, směje se na vás uplně nový rámeček. x) Samozřejmě puntíky nejsou jediná možnost, pokud jste aspoň trošku šikovní, dá se na rámečku vlastně vytvořit cokoliv z vaší fantazie, štětečkem třeba i proužky, jiné tvary nebo prostě to, co vás zrovna napadne. Když máte rámeček širší, určitě na něj pujde kreslit i jednoduché věci jako třeba mraky, moře a podobně. 

// Celý postup dohromady na jednom obrázku je tady, zvětšíte si kliknutím. ;)

4 komentáře:

  1. Sakryš holka jak ty to děláš že máš takový talent!! :-/ :D ale nee :) ten rámeček se fakt povedl :) je roztomiloučkej ;) kdybych nečetla to jak si ho vyráběla, myslela bych si žes ho takový koupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné... jen se divím že nejsou aspoň ty puntíky červené. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda bílu a černou SKORO tak, jako červenou. Navíc mě i docela stačí, že na té fotce, která tam bude má přítel červené tričko. :)

      Vymazat
  3. Moc krásný a jednoduchý nápad, takovéhle věci se mi líbí ! :) Máš super blog s pěknými příspěvky, které si ráda pročítávám.
    :))

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.