sobota 14. září 2013

Chtělo to změnu

Jak si někdo psal, tak plním a konečně dávám fotku s mýma novýma vlasama. Jsem ostříhaná už tak od středy, ale k focení jsem se dostala až včera. Tak jak se vám to líbí? Já jsem s touhle změnou moc spokojená. :)

Jinak k té barvě - takhle krásnou do zrz ji teď nemám, to je jen efekt fotky, ale chtěla bych se k ní jednou dopracovat. Ale zatím mám ráda i tu svoji čistě červenou, i když teď je už trochu vymytá. Konečky mám ustřihlé taky, ale ne nijak moc, spíš ty zadní vlasy jsou tak o 6-7 cenťáků a vepředu spíš jen tak o 2, takže to vypadá skoro, jako předtím, akorát jsem si to prostě nechala celé dorovnat do jedné délky a ve předu teda zkrátit upně takhle na ofinu na stranu. x)


Ask.fm/TheDaysy

2 komentáře:

  1. sluší ti to ! a až budeš mít čas a budeš ve zlíně, tak se ozvi, zajdem na kafe :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem se vyjadřovala na fb, ale prostě musím znova. Je to boží! Miluju tvoje vlasy :3

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.