pondělí 5. srpna 2013

Zmrzlinová

Zdravím.
Teda, dneska jsem samá zmrzlina. Dala jsem si po obídku hezky u babičky a odpoledne jsem pro změnu zas jela s přítelem na kouapliště, tak jsem slupla další. Ale co taky v tom horku, že? :D Království za bazén!

Včera se tu přehnala docela pěkná bouřka, asi jako na většině míst. Ale vzduch to ochladilo jen na chvilku a dneska zase peklo. Asi abych zas spala se studeným a mokrým ručníkem na nohách. :D Vůbec jsem včera v tom horku nemohla spát. Bouřka sice bouřila hezky, ale vedro zůstalo. Musím si sem k babi koupit zelený čaj, ať si ho zas můžu udělat ledový. ^^

Jak se chladíte vy?
Mimochodem, už nahrávám to video, které slibuju od minulého týdne. Ale je to dlouhé, tak ho přidám zítra. ;)


3 komentáře:

  1. Jaký videjko? nějak mi to uniklo a ráda bych to všechno dohnala:-)
    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes bylo i tady vedro, ale od zítřka se má počasí pokazit... ono se spíš polepší. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Meloun, zmrzliny, bazén - věci, bez kterých by se nepřežilo :D :)))

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.