čtvrtek 29. srpna 2013

Zapsaná

Dobré odpoledne.
Tak jsem právě přijela ze zápisu na výšku. Probíhalo to celkem v klidu, rozvrh nevypadá zle, jeden budoucí spolužák mě dokonce později, když mě potkal ve městě už i pozdravil. (A já ho první ani nepoznala, i když jsem odpověděla, ale až později mi došlo, kdo to byl a že jsem vedle něj před zápisem na chodbě seděla. Teda snad to byl ten. :D Já mám totiž na obličeje hroznou paměť.)
No ale teď suprájs - Days se bude učit španělsky. :D Sranda docela, co? Velice jsem byla přesvědčená že jdu na francouzštinu, jako druhý jazyk, ale nakonec ve výběru nebyla. Jako ruština? Ne-e děkuji. Němčina? Stačilo mi těch pár let a vůbec mě nezaujala. No, tak teda hlavní mám normálně anglinu a na druhém jazyku ze mě bude španěl a jsem teda dost zvědavá, jak to dopadne. Nakonec mi to ale ani tak nevadí, španělština se mi líbí, nějaké to využití má a říká se, že neni tak těžká.  


Po zápisu jsem si šla projít Jablko, ale byla jsem nějak líná chodit po obchodech s oblečením. Poslední dobou mě víc než hadry zajímají spíš šperky a drogerie. Přijde mi, že už se mi to oblečení v obchoděch tolik nelíbí. Ještě před zápisem jsem byla taky v Gate, kde měly skvělé slevy na šperky, tak jsem si koupila asi za 24 korun krásný prstýnek. ^^ A po zápisu v Jablku jsem prošla DMko. Jak tu furt básním o jejich šamponech, tak ty jsme nakonec nekupovala, protože ještě šampon a kondicionér mám a beztak brzo budu ve Zlíně bydlet, tak si tam zajdu kdykoliv. Koupila jsem tedy akorát ochranný sprej na vlasy, skvělý sprcháč za 29 s vůní limetky a aloe ^^ a nový červený lak, který už mi došel. Pořád mají tyhle laky od Rimmelu ve slevě za nějakých 39, takže dělám zásoby.

No, to je asi vše z mého výletu. Dneska jsem přemýšlela, že bych šla ještě na hřiště, ale jsem nějaká uchozený, tak to vidím spíš na mého milého House. x) Ještě jsem se totiž cestou stavila za bratránkem, počkat ho, než skončí v práci a tochu jsme se prošli po vedlejším městě, tak už mi toho chození stačilo. :D


2 komentáře:

  1. Asi zajímavý článek, škoda, že se přes ty motýlky nedá ani číst :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je asi bohužel problém u tebe. :) Já mám motýlky na pozadí a jinak stránka pod písmem je bílá a ještě nikdo si na to nestěžoval, tak to asi nebude problém tu. ;)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.