čtvrtek 8. srpna 2013

Výhra

Dobrý večer. ^^
Píšu až teď, protože jsem dnes až do osmi byla s Májou na hřišti. Odpoledne hrál můj bráška fotbal s týmem, který je odtamtud, odkud je i Mája, tak jsme to tak očkem sledovali. :) No a bráškův tým vyhrál 6:1. Jsou šikovní, na to, že bylo tak 37 stupňů. Běhat přes celé to hřiště v tom vedru - fuu, to je fakt obdivuju. Potom jsme s M. už jen tak seděly a povídaly a snažily se připojovat na Instagram a M. se snažila si ho stáhnout a založit a furt jí to nešlo. :D Tak snad příště. Na hřišti se jí takhle v podvečer líbilo, tak to snad zopakujem. :)

// Jinak jsem si ráno zase obarvila vlasy. Potřebovala jsem oživit, protože mi moře a sluníčko uplně vyšisovalo moji červeno-zrz a zůstala mi jen taková bledá zrz, na kterou mám teď vlastně odbarvené vlasy (respektive mám svoji přírodní hnědou staženou na zrz). Smíchala jsem si teda zrz a červenou a mám z toho toto. Zrzavá tam moc není, jen sem tam odlesky, ale jsem mooc spokojená. Konečně když mám odbarvenou hlavu mi na to ta barva chytá hezky svítivě a sytě. ^^



1 komentář:

  1. Já fotbalisty obdivuji i když ten hic není :D Já bych to nedávala :D A ty vlasy jsou boží! Tahle barva se mi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.