pátek 9. srpna 2013

Trocha golfu

Dobré odpoledne.
Tak co jste dnes dělali? My jsme s rodinkou vyrazili na koupaliště. I když nakonec jsme tam byli asi jen tak dvě hoďky, protože potom se začalo zatahovat a hřmít, takže jsme to zabalili. Asi v půlce cesty nás najednou stihla pěkná bouřka a začaly padat kroupy, čím dál větší. Za chvilku už vypadaly jako takové menší golfové míčky (nestihla jsem to zachytit, mám na fotce už jen rozpouštějící se zbytky, ale to byste ani vidět nechtěli!), tak jsme rychle hledali přístřešek a nakonec nahonem jeli na chvíli zaparkovat pod střechu u jedné firmy, aby nám to neponičilo auto. Ještě jsem fakt zatím větší kroupy neviděla. o.O Naštěstí už se to pak uklidnilo. Měli jsme docela štěstí, protože ještě chvilku bez přístřešku a možná bych měla střepy z předního skla až v žaludku. >.<

Ale teda 'dobrý den' no. První, cestou na koupaliště, praskla autu jedoucímu naproti nás pneumatika (že být těsně vedle něj, taky to moc dobře neschytáme), pak ty kroupy a potom do nás ještě málem vrazil nějaký šílenec, co předjížděl. No, jsem docela už ráda, že jsem doma.





1 komentář:

  1. Všude dobře, nejlíp doma... i když i v kuchyni si člověk může zlomit nohu. :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.