pátek 2. srpna 2013

Spokojeně spokojená

Ahooj!
Tak se zase hlásím, jsem na chvíli zpět doma. To na chvíli je skoro doslovné, protože nakonec jsem se rozhodla, že pujdu k babičce už v neděli večer. Zítra budu doma ještě odpoledne, protože budem grilovat, ale potom se s milým přesouváme na tu zábavičku. Na tu se moc těším, protože se tam budou hrát 90tá léta a to je prostě the best! ^^

Jinak jsem se za poslední dva dny měla moc fajn, včera jsem trošku nahrazovala maminku a pekla milému a jeho bráškovi něco jako cookies (i když to nejsou zrovna sušenky, spíš je to měkké). Jsou banánové a potřebujete na ně vlastně jen banány, oříšky a ovesné vločky. No a podle chuti pak na doslazení třeba med nebo čokoládu, to už je na vás. Tento recept mám z tohoto video-receptu od MamaLifeStyle a tisíckrát za něj děkuju, protože je to fakt mňamka, je to jednoduché a navíc zdravé (teda bez čokolády, ale tu jsem přidala hlavně kvůli chlapům :D). Taky jsem jim pustila prezentaci z dovolené. Má nakonec 25 minut (:D), ale stojí to za to!

Dneska ráno jsme posdnídali jahodové müsli a jeli pro přítelovu maminku a potom zas pro změnu uvařil on nám. :D Po dobrém obědě už jsem se akorát vyjeli vyvalit na koupaliště, abysme se trošku zchladili, protože bylo fakt vedro. No a jsme docela spokojení, teda alespoň já ano. ^^ Teď si ještě hodím PLL, večeři, možná nějaký další seriál, knížku a pujdu šťastně spinkat a těšit se na víkend a následovně na týden u babičky. :)



3 komentáře:

  1. Vypadají hezky. Dnes bylo šílený vedro a tak jsem zůstal raději doma v chládku.

    OdpovědětVymazat
  2. to musli i sušenky bych si dala !:)
    užívej léta :*

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam :) brusinkový frisco-nejlepší!!

    http://freedom-swallow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.