pátek 23. srpna 2013

Páteček

Dorý podvečer. 
Včera se mi zas nějak psát nechtělo, navíc jsem byla skoro celé odpoledne venku, tak se zase ozývám dneska, ale jen tak krátce, protože nám začíná víkend a já se pomaličku chystám zase s milým a dnes taky s Májou na zábavičku. Dneska by to mělo být oživené trochou rocku, tak se dost těším. ^^ Navíc mi přišla dnes konečně nová sukně, tak si ji hned beru. :) Mohla jsem mít od rána taky novou, už asi týden vysněnou oranžovou  rtěnku, kdybych si pamatovala svůj pin a nepřišla na něj až po příchodu z města, ale to nevadí, nechám to na příští týden. :D
Copak dnes děláte vy?
Moji kočičáci furt celý den jen spí. :) Dneska si ustlali na koberečku z auta, který tatínek nechal venku sušit. :D

2 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.