neděle 4. srpna 2013

Od babičky

Dobrý večer.
Tak, můj dnešní svátek byl včera náležitě oslaven, doma jsem se akorát dospala a odpoledne pomalu zase balila.  Dnes už vám tedy píšu od babičky. :) K večeru jsem tu dorazila a teď už si tu lebedím na svém patře. :) Tady nahoře mám pro sebe totiž celé dva pokoje, chodbičku, koupelnu a kuchyňku, i když ta je nefunkční. :D Připadám si, jako bych si právě koupila byt. Takový luxux. ^^ :D Abyste rozumněli, ono to tu vlastně tak trošku jako byt fungovalo. Babička s dědou přebývají spíš dole a tady nahoře jsme první, když jsem byla malá, bydleli my, později si to tu trošku zmodernizovala teta a bydlela tu zas ona. Teď tu není nikdo a tak mám krásné soukromí. ^^ No není to paráda? I když hic je teda všude stejný. Ještě, že mě napadlo si vzít z domu ventilátor. :D Zítra bych to viděla na nějaké chlazení na koupališti, protože dneska odpoledne už jsem myslela, že snad z toho horka budu opravdu chcíplinka.


Už jsem byla náležitě nakrmena mini-štrůdlíkama. A kočička má konečně klid, protože ještě nedorazil čivavák, asi se přiřítí až zítra. :D




6 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k svátku. Jsi Kristýnka? Dnes je Kristiána. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten článek byl psaný včera. ;) Ale i tak děkuji. ^^

      Vymazat
  2. Jak se tedy opravdu jmenuješ? Včera bylo podle kalendáře Dominika.

    OdpovědětVymazat
  3. Mohlo mne to napadnout. Taky ti říkají Niko?

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.