neděle 25. srpna 2013

Nepovedená kočičí

Zdravím.
Včera se mi opět nechtělo tu nic moc psát, ani nebylo co a když nemám co napsat, tak zbytečně nepíšu, že jo. :D Zábavička v sobotu se jakž takž povedla, i když jsem měla cestou tam malé zdržení. MUSELA jsem totiž fotit tu roztomliou černou kočku, která mi tak čtvrt cesty dělala společnost. :D

No, včera jsem jenom dospávala, odpočívala, sledovala House a užívala si maminčiny rafaelo řezy. ^^ Dneska už ale lenošit nebudu, chystám se pryč, protože jdu dnes s bráchou k příteli na oslavu narozenin jeho brášky. Tak snad se odpoledne vyvede. Vám taky přeju hezkou neděli. ;)
 
Tu mě možná najdete, i když nebudu doma. :)

Z focení kočky samozřejmě nakonec nic nebylo, protože už byla skoro tma. :D

5 komentářů:

  1. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  2. Áá raffaelo řezy,nechceš mamku poprosit o recept?:))

    OdpovědětVymazat
  3. Kočka jako noční přízrak. Raffaelo mám taky rád, i když znám jen ty kupované.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.