pondělí 19. srpna 2013

Nail art - Colorful dots

Dobré odpoledne.
Dnes pro vás mám místo obyčejného článku zase nějaké zpestření a to nail art. x) Opět to nebude přímo návod krok po kroku, protože tohle ani návod nepotřebuje.

Stačí vám podkladová barva (podle mě nejlepší bílá, možná i černá) a pak pár barviček, které máte rádi. :) Já si dneska zvolila takové pastelové. Po nalakování podkladu už jen vezmete zdobící tyčinku nebo jak už jsem tu kdysi říkala malý tip - tužku (zaostřenou nebo otupenou podle toho, jak chcete velké tečky - čím ostřejší, tím menší) a tečkujete. x)

Samozřejmě první uděláte na všechny nehty tečky jedné barvy, pak další a tak dále. ;) No a já myslím, že je z toho docela pěkně povedený a navíc krásně jednoduchý nail art. x) Ještě příště zkusím, jak to vypadá s většíma tečkama (třeba o této velikosti).





4 komentáře:

  1. roztomilé! :) vždycky máš ty nehty tak hezké :) každý úplně stejný.. to já když si lakuju nehty, tak vždycky se mi alespoň jeden zničí! :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na černé si taky dovedu představit, že budou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je krásné! Jsi šikovná, máš to takové precizní.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.