neděle 11. srpna 2013

Mojito night

Dobré ráno.
Včerejší návštěva u bratránka s grilovačkou se nakonec k večeru zvrhla v takovou menší mojito party, takže jsem tam tak nějak zůstala a přespala. Co taky doma, tu mě nic moc nečeká a včera mě nic nečekalo ani nikde jinde.

Užili jsme si teda moc fajn večer. Při grilování jsem pootravovala kočky a koťata (pak, že já jsem s dvěma kočkama blázen, když oni mají 3 a ještě k tomu 4 koťátka :D), pak jsme pili vínko, jedli, povídali, pouštěli si fotky z dovolené a nakonec jsem si opět z bratránka udělala osobního barmana a tak jsme si nabarmanovali mojito, které dovolenou trošku připomnělo a navíc bylo skvělé. ^^ No, za skvělý večer se platí, takže jsem docela nevyspaná, ale vůbec mi to nevadí. Však už jsem zase doma  a myslím, že to po obědě dospím. :)




Kočičky se mi nepodařilo vyfotit všechny. Ale i tyhle fotky jsou cute. ^^







3 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.