středa 21. srpna 2013

Lenivé odpoledne s Felixem

Zdravím.
Copak dnes děláte? Já zase lenoším. Ono je venku takové počasí, že se člověku ani nic moc nechce a s mojí náladou se mi nic nechce krát dva. Včera jsem se byla aspoň podívat na bráchův zápas, ale velice z toho nic moc nebylo. Navíc byla i docela kosa, už jen z té fotky ta zima dýchá myslím dost. 

Jinak bráška je s tím oblíbeným číslem po mě. 13. ^^
Dneska snad celé odpoledne koukám na dokumenty a nechávám Felixka válet se na posteli se mnou. A jemu se to samozřejmě líbí. Navíc poslední dobou si strašně zvykl mňoukat, když něco chce nebo se mu něco nelíbí. Dneska jsem ho dala na chvíli už i ven a jen jak jsem vykoukla z okna tak ke mě zvedl hlavičku a už se mňoukáním zase dožadoval postele. Při jídle zase pro změnu stál na zemi a vymňnoukával si ochutnávku. Je to mrška, že jo? 

Takové to "snim si nohu, snim si ruku". Však to znáte...


3 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.