čtvrtek 1. srpna 2013

Kočičí Firefox

Zdravím.
Asi vám napíšu ještě jeden článek odpoledne, ale teď jen tak v rychlovce taková blbost. Jako prohlížeč mám a vždycky jsem měla moc ráda Firefox. Jede na něm vše v pohodě a je jednoduchý. Ovšem asi rok zpátky mi začal hrozně blbnout a i přes aktualizace se to nelepšilo, takže jsem přešla na Operu. Ta mi sloužila poměrně dobře.

Včera mi tu ale vyskočilo, že má Firefox zase novou verzi, tak jsem si řekla, že mu dám ještě šanci. A podívejme se - jede. A naprosto skvěle. Jsem teda ráda, že ho můžu zase používat. S nadšením jsem teda včera trávila asi hodinku tvořením svého vzhledu. :D Nakonec z toho jsou jen košky sedící nahoře na liště, takže to nevypadá nijak složitě.

Předtím to ale mělo kolem sebe různé vzory a tak, které sice daly práci, ale nakonec jsem usoudila, že by tam akorát vadily, protože se přes ně docela blbě četlo písmo nahoře (záložky a podobně). Jsou to tedy nakonec čistě jen ty sedící kočky, ale těší mě. :D Navíc práci dalo hodně i to, že byly kočky potagované, takže jsem u toho seděla dost dlouho, abych je "očistila".

Na opeře jsem měla krásný vzhled britské vlajky, ale ta tam měla více prostoru, ve Firefoxu by měla míň, takže by nebyla tolik vidět. Proto mě napadly kočičky. :))

Vám sem dávám odkaz na můj motiv. Pokud máte Firefox, stačí si najet SEM a kliknout na zelený rámeček "Přidat do aplikace Firefox". No a jestli kočičky rádi nemáte a nebo si myslíte, že jsem to udělala naprosto hrozné (třeba :D), můžete si tam vybrat ze spousty jiných motivů. ;)

// Jinak teda, dělala jsem si to sobě na míru, takže pokud třeba nahoře nemáte záložky a máte tam jinou šířku, může se vám to zobrazovat o trošku jinak. Možná mě to zas někdy chytně a udělám zas nějaký jiný návrh, jestli máte nápad, dejte vědět. ;)

Ask.fm/TheDaysy



3 komentáře:

  1. Fakt povedené, co třeba pejsky nebo nějaké cute papoušky? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj chcela som sa opýtať robíš grafiku a na objednávku ? pozerala som si tvoj starý blog a páčila sa mi grafika či by si mi nemohla spraviť jednu ? chela by som to pre moju gallery na .sosugary.com či by si bola taká dobra a spravila by si mi ? dalo by sa ? keb áno dáš mi vedieť ?

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.