čtvrtek 15. srpna 2013

Jak jsem (ne)sledovala fotbal

Dobrý večer.
Tak jak jsem si včera řekla, tak jsem taky udělala a neseděla jsem celý den doma. Po výborném čokoládovo-palačinkovém obědě jsem si odpoledne byla koupit nové kraťásky, pak jsem to vzala k babičce, abych mamce vyzvedla nějaké knížky, nafotila jsem čivaváka a pak hurá s milým na kole na bráškův zápas. Dneska nehráli doma, tak jsme se trochu projeli, ale bylo to fajn. ^^ Byl to jen přátelák, ale ZASE vyhráli, tak máme radost, i když jsem to opět moc nesledovala. :D Většinou na ten zápas jdu s někým a pak to celé prokecám a ani nevím, kolik to je a pořád se všech ptám. :D

No a protože má přítel novou kočičku (prej to mám takhle napsat :D), nazpátek jsme se ještě stavili u něj, abych se na ni podívala, protože víte jak je to - já a kočky. ^^ Je zlatááá. :) Je to takový nalezenec, přišla si k nim sama. Je celkem malá, asi nemá ještě ani půl roku. No, každopádně fajn, že teď má kde být. :)

No a všechno mám na fotkách!



4 komentáře:

  1. To má teda priateľ krásnu mačičku :)

    GIVEAWAY!!! http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotbal jsem chodívala s tátou jako malá. Na dědině u babičky. Koupil mi vždycky kofolu a dal mi cucnout piva. Pivo u nás vlastně byl každý, nehledě na věk. I pes. A nikdy jsem fotbal nesledovala, ale byla to jediná příležitost, jak se pěkně obléknout(džíny a triko), kromě kostela, kam jsem samozřejmě moc džíny nenosila. Na to jsem měla krásné květované šaty od babičky, ach bože, kde těm je konec.

    Kočičku jsme nikdy neměli a mrzí mě to. Až budu veliká, tak chci mít kočičku :3...

    OdpovědětVymazat
  3. mnam co nejdřív si musím ukuchtit palačinky ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Bože ty palačinky!!!
    To bych si tu malou taky vzala domů,i když kočky nemám ráda:D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.