pondělí 26. srpna 2013

Hepý!

Ještě než začnu tak budu moc ráda, když mi na blogerky.cz TADYNATÉTOSTRÁNCE lajknete nějaké články nebo si mě zařadíte do oblíbených nebo nejlépe oboje. ;) Pomůže mi to v soutěži. Všem, co mi pomůžou děkuji. ^^

Dobrý večer!
Copak jste dnes v tom deštivém počasí dělali? Je to docela otrava co? Už nám tu pomalu přichází podzim, no. Já si dnes celé odpoledne s milým hrála simíky. :D Nově jsem si stáhla roční období a jsem z toho mimo jak dítě z Vánoc. :D Ano, opravdu budu mít za 4 dny 19. :D Radost mi taky udělal bráška. Neuvěřitelně si na nás vzpomněl a když byl venku na pizzu, donesl nám taky kousek. To je u něj celkem WOW! :D No a další plus - možná, možná, možná bduu mít na nějaké dva týdny práci/brigádu. ^^
O druhé fotce ale až zítra, to taky celkem udělalo radost. x)



Ale víte z čeho mám radost největší?
Předčasně jsem si k narozeninám od milého vydobyla jako dárek povolenku dát sem tuhle naši společnou fotku. ^^ (Ono já mám jinak tohle zakázané.) Moc se mi líbí. Je to fotka ze čtvrtka a fotil to známý zrcadlovkou. Fotil akorát fotbalisty na hřišti a my tam zrovna opodál seděli a nechali se taky vyfotit. Je to zatím snad naše nejpovedenější fotka. :) Asi si mám zas co dávat rámovat. ^^

Ask.fm/TheDaysy

7 komentářů:

  1. Krásná fotka :)

    Hrozně moc by mě zajímal článek o tom jak jste se poznali jak jste spolu dlouho a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti to řeknu tak ve stručnosti, protože to tu nebudu zas nějak dávat do detailů a psát o tom celý článek, přecejen nějaké to soukromí si nechávám a nedávám na blog vše.

      Asi v osmé třídě jsem chodila na základce do dramaťáku, on taky (mu to hraní narozdíl ode mě vydrželo do teď :D), s kamarádkou jsem po něm docela pokukovala a líbil se mi, ale jak jsem vyšla základku, jela jsem už po jiné koleji, měla nějaký vztah, ale ten nevyšel a po čase jsem šla po venku a současný přítel mě venku pozdravil, což se stane u málokoho, kdo se mnou byl v dramaťáku, většina lidí zapomene nebo dělá, že tě nezná, ale on mě pozdravil, což mě zaujalo, tak jsem si ho pak našla na facu a on mě pozval ven. No a jsme spolu už skoro rok a půl. :)

      Vymazat
    2. Děkuju :)

      Jéé tak to je hezké :)

      Vymazat
  2. Vypadáte oba šťastně, takže jen ať vám to vydrží. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pizzu bych si dala taky, aby mi brácha někdy něco donesl? To se nikdy nestane .. A na fotce vám to strašně sluší, už jsem ji viděla na fb, a je prostě dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé a jak dlouho spolu jste? :))) Moc vám to sluší. Oba taková sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Psala jsem to už v druhém komentu, skoro rok a půl. :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.