pátek 9. srpna 2013

Blogerky.cz

Už nějakou dobu narážím na web blogerky.cz, kde vlastně blogy publikují své články a je to tam tak hezky všechno pohromadě. První jsem v tom moc neviděla smysl, ale poslední dobou se mi to naopak začínalo líbit a pak čím dál víc, že jsem se tedy zkusila registrovat také. Od této chvíle mě tedy můžete sleovat i tam. Schválen mi byl už jeden článek, další na to čekají. :) Pokud tedy blogerky.cz navštěvujete, mě tam určitě někde zahlédnete také. ;) Na můj profil se dostanete kliknutím na obrázek.

5 komentářů:

  1. Tak to je fajn, hned se tam jdu podívat na tvůj profil a těším se na články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji tvoje články přes blogspot, takže si myslím, že blogerky nejsou pro mě. Přeci jen k tomu mám ještě bloglovin, kde mohu sledovat i lidi, co nejsou registrovaní. Ale nápad je to určitě zajímavej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Registrovat se musíš všude, mě blogerky baví právě proto, že nejsem blogerka a mohu tak sledovat to co mě baví :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) Taky tam mám autorský účet, jen by mě zajímalo, když tam chci vložit stejný článek jako mám na blogu, stačí nkde zadat odkaz nebo musím prostě napsat totožný článek i tam?:) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já zatím vždycky celý článek zkopírovala a znovu ho tam dala. A teď řeším přímo s blogerky.cz, aby se mi článek, co zveřejním tady dal automaticky i na blogerky.cz, tak uvidím, jak to dopadne.

      Jinak na dotazy mám ask: http://ask.fm/TheDaysy ;)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.