čtvrtek 1. srpna 2013

Batůžek

Dobré odpoledne.
Jen co jsem si po dovolené navykla na domácí režim, mizím zas pryč. Sbalila jsem batůžek a jdu na dnešek a zítřek k milému. ^^ Budu mu dneska péct banánové cookies a on mi zítra vařit oběd. Tak nám držte palce, ať se vzájemně (ať už chtěne nebo nechtěně) neotrávíme. :D Maminka má totiž už od včerejška dovolenou, tak je lepší se doma moc nevyskytovat. No a v sobotu je tu zábavička ve stylu 90tých let, na což se moc těším! ^^ Přes víkend se teda doma jen tak otočím a v pondělí nebo možná už v neděli večer jdu zas prázdninovat k babičce. :D Připadá mi, že bych nejradši furt byla někde pryč, než doma. A asi je to i pravda, občas. Tak se tady zatím mějte, ozvu se kdyžtak zítra večer. Báj. ;)

// Jak jsem psala na facu, mám natočené video s těmi mými 11ti zajímavostmi. Jen si ještě musíte počkat, až ho sestříhám. Dneska jsem totiž 4 hodiny dělala na prezentaci fotek a videí z dovolené, takže video pro blog dostane prostor později. Ale snad by tu do konce týdne mohlo být.


Na Asku a Instagramu bývám skoro furt z mobilu, kdyby se někomu z vás stýskalo. :D


2 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.