středa 14. srpna 2013

A zas nic nedělám

Dobrý podvečer.
Tak jak se máte a co děláte? Já se dneska akorát válím doma a už bych si za to i vyfackovala. Ale nevím, nějak se mi nikam nechtělo. No, zítra to napravím. ^^ Snad budu mít čas si vyjet na kole na hřiště.

Momentálně se právě chystám na seriál, u kterého si chci povečeřet stejné jídlo, jako včera - výborný domácí sýr, který nám odněkud včera přivezl tatínek. Včera jsem zkoušela kořeněný, dnes jedu na obyčejném. Je skvělý a navíc i zdravý. A s rajčatama ideální! ^^ No a s tím novým zeleným čajem ještě ideálnější. Víte, jak jsem tu psala, že si teď v létě snad každý den dávám hrozně moc vychlazeného zeleného čaje s bezovým medem a citronem, občas ledem? Tak matinka mi koupila nový zelený čaj s dotekem ananasu a je naprosto skvělý! ^^ Musím se podívat, jestli dělají i s jahodou. Chuť zeleného čaje tam pořád naplno je a to ovoce je tam cítit tak akorát, takže úžasné. :)

Už mi ale pomalu dochází zásoby seriálů. U House už jsem u předposlední série, u dalšího seriálu mi zbývá už jen pár dílů, Skins skončily a PLL jsou jen jednou za týden. >.< A u Kroku za krokem jsem došla taky k 6. sérii, ale ta mě moc nebaví, už to neni ono, jako ty uplně první díly. Ještě mám asi 2 seriály v zásobě, ale jsou to zrovna takové, u kterých jsem už viděla třeba jednu nebo víc sérií a ty další mě nelákají. Budu teda ráda za jakýkoliv tip na seriál, možná i film. ;)


3 komentáře:

  1. doporučuju American horro story, ale bez dabingu :D! A nebo Heroes:) Já taky celé dny nic nedělám...:) jen lenoším, a nabírám síly, i když bych toho měla dělat spoustu..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHS už znáám, to je právě ten seriál, u kterého mě neláká druhá série. Viěla jsem z druhé první dva díly a moc mě to nenadchlo. A jinak SAMOZŘEJMĚ! že se koukám vždy v originále. Dabing je většinou k pláči. :D

      Vymazat
  2. Zdravíčko,
    já můůžu doporučit z těch holčičích třeba Orange is the new black (o holce, která jde do ženské věznice), Mistreeses, Devious Maids (nějakou roli ve vedení tam má Eva Longoria, takže na styl Zoufalek).
    Dál sleduji Suits (z právnického prostředí) a ještě mě dost zaujal Sherlock (seriál asi o 4 dílech a každý je dlouhý jak film, taková detektivka)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.