sobota 3. srpna 2013

A zas je co slavit

Dobré odpoledne.
To je ale dneska zase horko, že? Dnes máme ale místo koupaliště grilovačku. Už jen pomalu čekám, až tatínek připraví dobrůtky a přijde přítel. ^^ No a večer konečně ta zábavička s perfektní hudbou z devadesátek. Jdu lehce zapíjet svátek. Poslední roky sice nemám ráda nějaké velkolepé oslavy ani mého svátku, ani narozenin, nejradši bych to přešla, ale ono já bych to samé tenhle večer asi dělala i bez svátku. Stejně je to trochu dopředu, protože ho mám až zítra. I když...jen v některých kalendářích. :D

Pcha, léta a léta jsem na blogu své jméno sdělovat nechtěla a když jste se mě ptali, tak jsem buď neřekla nic nebo jsem zalhala, (no přece vše z formspringu a asku nemusí být pravda, ne? :)) ale přicházím na to, že je mi tu čím dál víc věcí tak nějak fuk. :D Je mi fuk, kdo mě čte (tím myslím to, když najde můj blog někdo, kdo mě zná osobně) a je mi fuk, jestli znáte mé jméno. Nemám se proč za něj stydět, mám ho ráda. :) A blogování taky. Tak si užijte víkend, já se jdu chystat na ten svůj. ;)

"Slavnostně" jsem si k tomu sluníčkovému počasí udělala i letní nehty. :D

3 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.