pátek 5. července 2013

Zamilovaná do ledového čaje

Zdravím,
malá omluva za to, že teď píšu míň, ale jak se zase konečně hezky, tak jsem většinou celý den venku a večer si akorát lehnu k seriálu nebo knížce (poslední dobou si vydržím před spaním číst třeba i dvě hodiny v kuse) a pak usnu. :D 

Včera jsem si chvíli četla i venku, pak sledovala tatíka s bráškou, jak myjou auto (což byla docela komedie :D) a popíjela si svůj ledový čaj. Uplně jsem si v posledních dnech zamilovala dát si vychladit zelený čaj a pak si ho dávat s kopou ledu, citronem a domácím bezovým medem. Lahoda! ^^ Asi mám novou závislost, minimálně litr denně si dám. x)

Pak tatíka napadlo, že by se při opalování na zahradě chtěl ovlažovat, tak si skočili do města pro bazén. Tedy spíš bazének. :D Máme totiž rovné plochy jen málo a celá naše velká zahradu je z kopce, takže tu není moc reálný nějaký větší bazén, ale tenhle menší na ovlažení taky potěší. :D Tak jsem si po zbytek odpoledne máchala nohy a zase si četla.

Večer jsem si ještě s bráchou zahrála badminton (který byl docela dlouhý a vyčerpávající a to nejen kvůli tomu sportu, ale taky díky neustálému smíchu kvůli pádům brášky a podobně :D). Badminton mě hodně baví a na létě je to vždycky jedna z věcí, na kterou se těším. Doufám, že budeme moct hrát co nejčastěji. Stačí nám trocha sluníčka a bezvětří. ^^

Tak, to asi vše o mém včerejším fajn dnu. Teď mi napište, co jste dělali vy. ;)

Ask.fm/TheDaysy

Jinak většina fotek bývá vždycky, dřív než na blogu, na mém INSTAGRAMu, tak pokud chcete, sledujte mě tam. ;)

2 komentáře:

  1. Už jsem se lekla, že tu budeš básnit třeba nad Nestea, s extraktem ze zeleného čaje 0,1%:D Není nad domácí vychlazený zelený čaj a ještě s bezovou šťávou:)) Na vlastní kůži jsem četla, po posledním zvonění na základce jsem jí půjčila kamarádce, kterou jsem od té doby neviděla a jen slyšela, že má podobný osud jako Kate v knížce..od té doby radši tyhle příběhy ze života nečtu, trošku z nich mám strach

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu knížku dočetla tak do půlky a včera večer jsem ji zavřela. Příběh dobrý, ale styl, jakým je to psané, mi přišel nudný, tak mě to nějak nebavilo. Teď čtu Pan S. a Moc a těším se na Lolitu, pro kterou si mám jít. ^^

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.