neděle 7. července 2013

Yesterday

Dobré popoledne. :)
Mám tu pro vás pár fotek ze včerejška. Nefotila jsem moc, spíš jen tak light a hlavně pejskovou. :)) Včera odpoledne jsem si vyjímečně jen tak navlnila vlasy a pak vyrazila k bratránkovi na nějaké to vínko. Dostala jsem pohled z Itálie, z Beneveto, kde nedávno byl (zas si mám co věšet na nástěnku ^^) a pak jsme se chystali na zábavičku, ale ještě předtím jsem byla donucena sníst kuřecí křidýlko a těstovinový salát. :D Byla to ale mňamka. ^^ 

Později jsme se teda přesunuli, vyzvedli ještě jednoho bratránkova kámoše a šli (nebo já se spíš snažila lehce jet na kole, což při těch předchozích "aninevimkolik" sklenkách vína šlo hůř, ale přežila jsem!) na tu zábavu za milým, ale ani jsme moc nepili, ani jsme tam nebyli moc dlouho, přestože to bylo super, protože to konečně byla zábava zaměřená jen na rock! Ty disco písničky, ve kterých se furt opakuje a ohrává dokola jedna věta a hrajou to uplně na každém kroku už mi lezou krkem, tak jsemza tohle byla moc ráda, konečně opravdová hudba. :D 

Dneska jsem ale nějaká pochcíplá a líná. Vidím to na postel a knížku. Konečně už ke mě dorazila ta Lolita ^^ + mám rozečtené dvě další, takže nouze nebude. Co čtete teď vy? :)

// Odpoledne pro vás budu mít ještě článek s nailartem. Dělala jsem si nehty včera, ale už jsem to tu nestihla dát. Snad nezapomenu, kdyžtak mi to někdo připomeňte. ;D


Mimochodem, mám pro vás na mé FB stránce SOUTĚŽ. ;) Je to o kuponky na nákup v e-shopu of.cz (kde si můžete dát na jakoukoliv věc svůj vlastní potisk). Kupony, které dávám do soutěže jsou v celkové hodnotě 200 korun a dostala jsem je při spolupráci s tímto shopem, takže budu ráda, když udělají radost i někomu jinému, protože to triko, co od nich mám je moc fajn. ^^

3 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.