úterý 30. července 2013

Video: Střípky z Chorvatska

V článku najdete tip na výlet/dovolenou - BAŠKA VODA, CHORVATSKO

Dobré odpolende.
Dnes tu pro vás mám slibované video s pár záběry z Chorvatska. Točili jsme víc na kameru, ale k té nemám USBčko a navíc to jsou spíš rodinné záběry, tak jsem vám něco sama natočila na foťák. Jsou to nějaké záběry z cesty jak tam, tak i zpět, něco od moře a hlavně to vystoupení s loutkama, o kterém jsem psala (kvůli tomu je video delší, ale nepřeskakujte to, stojí to za to ;)). Tak přeji hezkou podívanou. :)

// Fotky jsem do videa nedávala, protože vše, co jsem vám ukázat chtěla, už tu je. Všechny fotky (+toto video) jsou zde pod štítkem Croatia - tady. ;)

Ask.fm/TheDaysy

6 komentářů:

  1. krásné video, povedlo se ti! hrozně se mi líbí ten krab na začátku nebo co to je :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super video :) Ty korýši nebo co to je jsou hustý :D Na to jsem zírala jak z jara :) To je fajn, že sis to tak užila :)

    http://freedom-swallow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ahojky, super video, hlavně ty loutky mě velice pobavily.. :D Prosím, kdo nazpíval tu písničku na začátku? Vím, že je to Somewhere over the rainbow, ale vůbec tuto verzi neznám. :) Děkuji moc za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ta verze je tento remix. :) http://www.youtube.com/watch?v=wl5wwh4DAhE

      Vymazat
  4. Suprové video, hrozně jsem se na něj těšila od chvíle, kdy jsi o něm psala na fb stránce!:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.