středa 17. července 2013

Sportem ku trvalé invalidě

Zdravím.
Fuuu, dneska jsem teda docela kaput. :D Byli jsme se odpoledne s B. "projet" na kole, mrknout na skály a tak. Máme v nohách celkem něco kolem 30ti kilometrů. >.<  Navíc bylo hrozné horko a já moc nepila, takže jsem z toho fakt unavená. A bolí mě nožičky jako krááva. Jako dvě krávy! :D Ale je to taková příjemná únava, bylo to super odreagování, takže jsem vlastně spokojená. Myslím, že dnes usnu skvěle. No, taky mám poslední dvě noci, co se vyspím. :D Pak v pátek v noci odjíždíme totiž směr Chorvatsko a na celé dovolené se u nás opravdu nevyspává, vstávačka tak aspoň v 7, o půl 8 nejpozději. :D No, jdu tedy odpočívat, takže i když bych ráda, delší článek vám nedám.

Jak jste se dnes měli vy, podnikli jste něco? x)

Ask.fm/TheDaysy

6 komentářů:

  1. nápodobně, dnes budu spinkat jako mimino :D
    užij si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj! ty fotky jsou parádní, hned bych se šla prolézt!:) ovšem s pitím vždy po ruce!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, tam by se mi líbilo. Tak si to v Ch. hezky užij.

    OdpovědětVymazat
  4. teda, to je opravdu krásná příroda:-) Taky máme za městem takové skály, bohužel se tam okolo nedá jezdit na kole. Tak se tam chodívám aspoň proběhnout :)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.