sobota 20. července 2013

Nail art - Námořnícký

Zdravím vás,
dneska tedy offline, protože tenhle článek je přednastavený. Já jsem teď právě někde směr Chorvatsko (tedy doufejme, že už se v tuhle chvíli hodně blížím k cíli). Mám tu pro vás tedy jen tak ukázku nehtíků, které jsem si včera k moři udělala. Je to takový námořnícký styl, takže myslím, že se hodí. x) Jen je škoda, že nemám nějakou šablonku, protože ty čáry nemám rovné. Vodorovné se dělají o něco hůř, než svislé. I přes to jsem ale spokojená. :)

Tak pište, jak se líbí, jaké máte teď nehty vy a já se ozvu asi zase až někde z hotelu. ;)

Ask.fm/TheDaysy

3 komentáře:

  1. Krásný nehtíky. O těch mých se radši nebudu zmiňovat, potřebovaly by novej lak :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí, i když nejsou rovné. Rovné by na mě působily divně...

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.