pátek 12. července 2013

Nail art - Muchomůrky

Dobré dopoledne.
Včera mě zas chytla tvořivá, tak mám opět nové nehty. Pro vás to ale asi taková novinka nebude, protože jsou to jen obyčejné tečky. Už jsem vám kdysi ukazovala jeden puntíkovaný nail art, toto je podobné, akorát jsou tečky menší. V minulém nail artu vypadaly daleko líp a pravidelněji, protože byly dělané ztupenou tužkou, teď je nemám zrovna nejpravidelnější (dělala jsem je špičatým dřívkem a ono čím špičatější to je, tím hůř se ty tečky dělají pravidelné). Pro je taky nazývám muchomůrkami (ty taky nemají pravidelné tečky :D). Akorát mě trochu mrzí, že jsem si na ně nenechala trošinku delší nehty. Teď je mám totiž zastřižené uplně u konečků, kvůli tomu že jsem je zas dávala trochu dokupy vápníkem. 

Tento nail art je uuuplně jednoduchý, nemusíte mít ani žádné spešl dřívko, můžete použít i obyčejnou špejli a nebo zase tu pastelku, akorát čím menší tečky chcete, tím víc by měla být ostřejší. ;)

Ask.fm/TheDaysy

6 komentářů:

  1. Ne, ne. Beruška má černé tečky, ale ty jsem taky už kdysi měla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo vidíš, už ani ani nevím jak vypadá beruška :(

      Vymazat
  2. Ty jsou krásný, miluju červený nehty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají pěkně. Ráda koukám na nail design u ostatních lidí... :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.