pondělí 8. července 2013

Nail art - Motýlkovitě

Včera jsem slibovala nail art. Přidávám sice se zpožděním, ale přece. Nebude to dnes návod, spíš tak ukázka pro inspiraci. No a zároveň ukázka toho, že i mě se občas něco nepovede. :D Na některém nehtu trošku jde poznat, že se jedná o motýla, ale na některých jsou to spíš takové rozpláclé fleky. Ono se to fakt štětečkem špatně kreslí, takové mini-tvary.

Ale jestli můžu doporučit, zkuste to fixou na nehty. Já ji teda nemám, protože jsem ji ještě v drogerce neviděla (kdyžtak jde koupit určo na netu), ale jsem si jistá, že by se s ní kreslilo mnohem lépe. Já místo ní občas použiju obyčejný centropen, ale moc dlouho nevydrží a nenechá se moc přelakovat průhledným lakem. 

Dnes nebo zítra vám snad ukážu nějaký hezčí nail art. Chystám se odpoledne vykoupit drogerku (:D), tak vemu i nějaký lak asi, zrovna mi třeba došel ten bílý. Zatím, pokude chcete vidět něco hezčího, si proeďte třeba starší příspěvky téhle rubriky. ;)

Ask.fm/TheDaysy

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Tento je teda zrovna pěkně nehezký a nepovedený. :D Ale jinak jestli si chcete udělat třeba jen ty proužky, tak to není složité, na to stačí jen tenký štěteček a vzhledem k tomu, že děláte rovné čáry, tak na tom velice nic není. Chce to jen to zkusit. ;)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.