pondělí 8. července 2013

Nail art - Black and white squiggle

Zásoby bílé doplněny, nové nehty hotovy. Chtělo by to ještě tenčí štěteček, ale jinak už jsem docela spokojená. Tento nail art není vůbec složitý, tak ho určitě zkuste. ;)

Jinak vám určitě musím doporučit jeden skvělý blog - Chalkboardnails, kde jsem našla pro tyto nehty inspiraci. A budu tam hledat dál, protože je tam snad milon krásných návodů na nail arty, určitě tam taky mrkněte. ^^

Ask.fm/TheDaysy

8 komentářů:

  1. týý jo ty jsi ale šikovná!:) Moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký jen nevím jak bych si to udělala na druhý ruce...xD To je problém uvšech nailartů :D :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce cvik a zkoušet a zkoušet. ;) Ale jestli to člověk předem vzdá a řekne si "tohle bych nezvládla", tak jasně, že z toho nic nebude, no. ;)

      Vymazat
  3. Zrovna dneska jsem přemýšlela, že si to udělám.. Bohužel jsem si na nehty naplácala žlutý lak a nevím, jak do dozdobit :(

    OdpovědětVymazat
  4. krásné nehtíky :D jsi šikovná :) nechceš mi přijít nějaké nalakovat?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To klidně můžu, ale nejsem zas takový umělec no, podle mě to neni povedené moc. :D

      Vymazat
  5. vypadá to zajímavě :) možná to by bylo hezké i v jiných barevných kombinací ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.