pondělí 15. července 2013

Mazlíci

Dobrý večer.
Včera jsem vám ukázala moje berňátko, dneska zase nějaké další mazlíky. No, čivavák mé tety by se asi nedal nazvat přímo mazlíkem (on umí být totiž pěkně agresivní), ale pro dnešek, budiž. :D Jak chodím teď o prázdninách k babi (která ho hlídá, když je teta v práci) často, tak si na mě už asi pomalu zvyká. Minule se nechal drbat na bříšku, dneska si se mnou dokonce hrál a nechal se ode mě, ODE MĚ! nosit. :D


Za to můj milovaný Felixek je teď pravý mazlíček. Občas trošku zlobí a jak si chce hrát tak i drápkama ublíží, ale jinak je zlatý. Hlavně když je napapaný, je mu teplo a je spokojený. To se pak u mě předeformuje do tvaru klubíčka a vrní. Nunu. ^^

Jinak občas padá dotaz, kolik mazlíků já vlastně mám a kdo jsou ti ostatní. :D Já mám tedy doma momentálně jen (no, pro mě opravdu jen :D) dvě kočky a to Felixe, jeho sister Eli a pak tedy fenku bernského salašnického - Bernu. ^^ 

A ostatní, které občas vidím a fotím, ale nejsou moji jsou hlavně Jerrynek přítelovy tety a pak tři jorkšírci a jeden labrador přítelova bráchy. :D (Nejvíc Dorotkaaaa - ona je totiž jorkšír křížený s maltézákem a to je nunu. ^^) No a pak tedy tento čivavák tety, s kterým jsme kamarádi jen občas. :D

______________________
A ještě jen tak by the way:
Už konečně máme zajištěnou dovolenou, takže v sobotu v noci (i když milý říká ráno, ale dvě hodiny jsou prostě ještě noc! :D) odjíždíme s našima a i s přítelem směr Chorvatsko a už se moc těším. ^^ Vždycky jsme k moři létávali do Bulharska, ale teď jedeme ještě s jedněma (to je blbé slovo) známýma zkusit to Chorvatsko, tak jsem zvědavá. x)

6 komentářů:

  1. mna najviac na fotkach ocarili tvoje krasne nechtiky! Tie su naozaj super!

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. jujdáá, ti jsou zlatí :)) hlavně pan Felix <3 já měla perského kocourka Mikeše (moji lásku největší), dostala jsem jej k 1. narozeninám, ale před dvěma roky mě opustil :(( (tímto jej zdravím do kočičího nebe!:D)
    jinak Dorotka je taky úžasná :))
    a užij si dovolenou! :))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten psík je nádherný ,kámoška má podobného a je stejně roztomilý<3

    OdpovědětVymazat
  4. Jee ten je naozaj roztomilý :)) Páči sa mi ako máš rada zvieratka a ako si robíš nechty, dnes som náhodou narazila na tvoj blog a páči sa mi veľmi :) Takže som tvoja nová čitatelka a teším sa na nové články, pokiaľ chceš pozri sa na moj blog možno sa ti tam zapáči :)) Uži si dovču ;)

    OdpovědětVymazat
  5. stejně je ten pes nádherný ♥ úplně k sežrání :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.