čtvrtek 11. července 2013

Lehce nudno

Zdravím,
dneska mám teda nějakou uplně znuděnou náladu. Nebo takhle - já vždycky říkám, že nuda neexistuje. Ono je totiž vždycky co dělat, vždycky má člověk co vymyslet. Existuje jen to, že se člověku nic dělat nechce a tak si říká, že se nudí. No a já mám právě dnes takovou tu lenivou náladu. Navíc jsem nevyspaná (poznámka: Neotvírat si na noc okno, když má ráno bráchovi příjt kamarád. Přijde a budou se před vaším oknem vítat hodně hlasitě.), venku je zataženo a už od včerejšího večera mě bolí hlava, takže ono to nic nedělání je dnes vlastně i opodstatněné. Ale už mě to trošku rozčiluje, tak si teď aspoň dávám jahodovou zmrzlinu, čtu v posteli a stahuju nový díl PLL. (I když ani to neni nijak velká námaha.) Snad mě to dostatečně zabaví a zítřek bude zas zábavnější.

Mimochodem. Před dovolenou jsem chytla nějakou nakupovací náladu, takže mám několik novinek a napadlo mě, že bych natočila video na styl "new in". Nebudu to určo točit každý měsíc, jak některé blogerky, ale teď by se to zrovna hodilo. Co na to říkáte?


2 komentáře:

  1. Mně by se ta tvoje nuda dnes docela hodila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky koušu nudou občas, hodil by se někdo na psaní (nebo na volání) na skype, facebook a tak ^_^

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.