pondělí 29. července 2013

Čtení

Dobré odpoledne.
Dneska jsem si hezky vstala o půl 8 a hned vyrazila ven. Ono je sice super spát do jedenácti, ale občas mám pocit, že chci ten den delší, tak si přivstanu. Tento a příští týden bych chtěla vstávat podobně. A někdy, když vstanu kolem osmé se cítím daleko líp, než když vstanu v 11. Já sice k večeru zívám tak i tak, ale přes den se cítím líp, když vstanu aspoň v 8, v 9.

Potřebovala jsem do knihovny, protože mi na dovolené přišla smska, že se konečně uvolnila knížka Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Neskutečně moc jsem se na ni těšila. ^^ Doufám, že se bude číst dobře. (A taky doufám, že se Tim Burton rozhodne správně a zfilmuje ji, protože o tom prý uvažuje.) Taky jsem si zase vzala nějaké filmové časopisy. ^^

Knihovna je ovšem otevřená až od desíti, takže jsem ještě předtím namířila jen tak na chvíli k babičce a domluvila si u ní prázdninky. ^^ Sice jsem k ní chtěla už na tento týden, ale nakonec má matinka dovolenou až ten příští, takže se stěhuju až další pondělí. :D Jak už jsem psala, ono bude lepší zmizet, když má být týden doma, než abysme se tu celé dny dohadovaly. Navíc se docela těším, že si udělám takovou další dovolenku u babi, protože jsem tam fakt tak 5 let na prázdninách nebyla a ono i když je to jen tak 2 kilásky od našeho domu, mám to tam ráda. A navíc to mám blíž k hřišti a k milému. :D Ještě k tomu má babička nově zprovozněnou wifinu, pořád dělá něco, s čím můžu pomoct a taky každou chvíli hlídá tetě čivaváka, takže se snad ani nudit nebudu. ^^

Co vy, jezdíte ještě na prázdniny k nějakým příbuzným? :) Já bych nejraději objela všechny. Mám rodinu u Ostravy, u Karlových Varů, u Hodonína, v Praze, plus Lolenku v Chebu. Jen mít penízky na cestování, no. :D Kdyby jste náhodou někdo rozdávali, tak jsem tu! ;D

Ask.fm/TheDaysy

4 komentáře:

  1. Ty se máš, že máš příbuzné, u kterých můžeš trávit prázdniny. To u mě by to bylo skoro za trest:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, právěže nemůžu, když nemám na cestu k nim. :D Ale tak aspoň ta babička, no. :)

      Vymazat
  2. Až budeš u příbuzných v Praze, tak se u mne zastav. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta knížka vypadá dost zajímavě, zítra mám zrovna namířeno do knihovny, tak bych byla vděčná, kdyby ji měli :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.