pondělí 22. července 2013

Croatia - 2. den

V článku najdete tip na výlet/dovolenou - BAŠKA VODA, CHORVATSKO

Dobré ránko.
Tak to vpadá, že asi budu fotky z předchozího dne přidávat vždycky následující ráno, protože večer jsem vždycky už tak mrtvá, že chci akorát do postele. :D Včera večer jsme se byli s milým projít k přístavu až někde dozadu a bylo tam uplně nádherně. Tak už teda mrkněte na fotky. ;)

Ask.fm/TheDaysy

 To jsem ještě ani nepsala. ale pláž, na kterou chodíme má udělenou Modrou vlajku, což je něco jako ocenění za čistou pláž a je tu fakt krásná průzračná voda. ^^


 Krásně mi ta sůl a sluníčko vyžralo červenou z vlasů hned první dva dny. :D

Tak a to je za včerejšek vše. Mám hroozně fotek, ale trvalo by mi upravovat a nahrávat všechny, tak vám vždycky ukážu  aspoň ty nejpovedenější. ;) Více fotek kdyžtak na mém Instagramu.

5 komentářů:

  1. Jeeeee, když to vidím, hned bych se tam vrátila ))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Chorvatsko mám ráda, jezdíme každý rok od mých 6 let na stejné místo. V září jedeme znovu a strašně se těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé závidím :) Nemohla bys mi poradit, jak zrušit úplně blog, aby to nevyhledalo ani tu adresu?

    OdpovědětVymazat
  4. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.