neděle 28. července 2013

Croatia - 8. den (cesta domů)

V článku najdete tip na výlet/dovolenou - BAŠKA VODA, CHORVATSKO

Tak vás opět zdravím!
Tentokrát už (asi i bohužel) z domu. >.< :D Jo, ještě bych si u moře pobyla klidně dýl. Ze včerejška mám malinko fotek, protože jsme už po obědě jeli domů. Ale nahradím vám to a pokusím se během tohoto týdne sestříhat nějaké videjko. Mám pár záznamů, tak ať mrknete i trochu "live". :D 

Ask.fm/TheDaysy


Ne, nemohla jsem vydržet se na nový díl PLL podívat až doma. :D

6 komentářů:

  1. haha, taky bych na pll nečekala až domů :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!! :)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem maniak na PLL a zkoukla bych to hned na mobilu :D jinak krásný fotky a vím, že je tam nádherně byla jsem na ůplně stejným místě akorát nějakej ten rok zpět :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.