sobota 27. července 2013

Croatia - 7. den

V článku najdete tip na výlet/dovolenou - BAŠKA VODA, CHORVATSKO

Dobré ránko.
Tak tady pro vás mám fotky z posledního dne. Nebo možná by se dalo říct předposledního. Dneska tu jsme ještě na oběd a pak papa zase domů. Vůůůbec se mi nechce. Zvlášť  po tom, co jsem tu potkala tak skvělé lidi. ^^

Včera večer jsem chtěla utratit ještě poslední kuny, aby mi nezbylo, tak jsme šli do města. Na poslední chvíli jsem si vybrala nádherný červený vějířek s motýlkama a chtěla si ho koupit. Prodavač na něm ale uviděl vadu a upozornil mě, abych si mohla vybrat druhý. Já bych si sama té vady ani nevšimla a odešla bych s roztrhlým vějířkem. Být to u nás v Česku, prodavač mi prodá vadné zboží a je rád, že si já blbá nevšimnu a zapltím. A tady? Vybrala jsem si nový nepoškozený vějířek a ještě mi k němu ten milý pán dal ten motýlkový. A s úsměvem! Och, budu z toho happy tak týden ještě. ^^ No, kolikrát se vám poštěstí potkat někoho takového?

S těžkým srdcem se tu pomalu loučíme. Právě sedím na recepci, pak pujdem možná na chvilku ještě na pláž, dáme si oběd a jedem. Domů se docela těším, ale nevadilo by mi si to tu ještě prodloužit. ^^

S fotkama z dneška se vám ozvu asi někdy zítra odpoledne. Až budu doma a pořádně se dospím. x) Snad dobře dojedeme. ^^ A já si pak zřejmě udělám druhou dovolenou u babičky. Naposledy jsem u ní byla na prázdninách snad 5 let zpátky a teď to zase ráda využiju, protože maminka má ještě týden volno a tak se raději zpakuju, ať se doma nesežerem. :D Mám to sice jen tak 2 kilometry od domu, ale je tam fajn.



1 komentář:

  1. Poštěstilo, třeba potkat mne. :D
    Krásné fotky, sálá z nich krásná nálada a horko.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.