čtvrtek 25. července 2013

Croatia - 5. den

V článku najdete tip na výlet/dovolenou - BAŠKA VODA, CHORVATSKO

Zdravím!
Tak jsem tu zas s rychlým postem a fotkama. Dneska vám nemám moc co napsat, včerejšek byl v podstatě podobný, jako úterý. Zase jsme byli vyvalení na pláži. :D Ale vůbec mi nevadí celý den nic nedělat a jen tak si třeba ležet na lehátku ať už na pláži nebo na vodě. Večer jsme se byli zase projít a zase jsem si něco koupila (jo, tatínek je štědrý a já utrácím >.< :D). Teď už asi zase mizím na pláž. Dneska tam asi usnu. :D


Jak jsem se stala terčem umělce. :D Mimochodem nebojte, nejsem tak spálená do červena, jen máme červený slunečník. ^^

Bráška s kamarádem chytali krabíky. :D Ale stejně jim s těch lasturek nevylezli. :D

Uplně nejvíc mňam a nejvíc nejlepší limonáda! A má tvar jako žárovka! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.