středa 24. července 2013

Croatia - 4. den

V článku najdete tip na výlet/dovolenou - BAŠKA VODA, CHORVATSKO

Dobré odpoledne, jak už jsem ráno psala na face, dnešní článek z fotkama je tu trochu později. Včera večer jsme byli s milým ve městě a mě už se i tak chtělo hrozně spát, pak jsem si dala mojito a jak jsem přišla na hotel, hodila jsem sprchu a hned usnula. :D Proto jsem ani nestihla upravit fotky, abych je tu mohla hodit ráno. Jsou tu teda teď. :) Včera jsem moc nefotila, protože jsme odpoledne vůbec nebyli u pláže, jen ráno, ale něco málo mám, navíc jsme zas byli venku večer.. :) 

Ask.fm/TheDaysy


Tady ti dva kolem mě včera před večeří pořád pochodovali, když jsem seděla chvíli u recepce a přišli mi hrozně cute, protože si furt spolu povídali a vodili se za ruce a tak. A nebyli to sourozenci. Možná měli rande. x)





4 komentáře:

  1. Mňááám, mojitoo! :) a ti dva kulíškové jsou fakt sladký :)

    Tak užívej! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivujem ťa že sa ti chce blogovať aj na dovolenke:) Tak si to uživaj :)
    Pozývam ťa na moju knižnu giveaway :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/07/knizna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. To nebe je opravdu nádherné, já už mám bohužel dovolenou za sebou, což mě neskutečně štve. Tak ráda bych se tam vrátila - klid, pohoda, moře a jeho slavný odér, palačinky a kukuřice na pláži :D,... Nechápu, že si nedáš od blogu pokoj ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to neni, že bych blogovala furt, i když jsme na dovolené. :D Prostě jen vždy ráno přidám fotky, protože vám to chci taky všechno ukázat. ;) A není to pro mě něco, co by bylo jak práce, že by to byla otrava a já si od toho nemohla dát pokoj. :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.