neděle 21. července 2013

Croatia - 1 . den

V článku najdete tip na výlet/dovolenou - BAŠKA VODA, CHORVATSKO

Dobré ráno! 
Tak mám po snídani a konečně mi jede i wifina, tak vám o sobě můžu dát vědět. Včera šla wifi jen tak chvilkama, takže když jsem pak chtěla večer přidat fotky, neměla jsem jak. Proto vám tu dám něco na podívání teď. Jsou to tedy fotky ze včerejška. Nefotila jsem moc, ale aspoň něco. ;) Jinak kdo byl netrpělivý, mohl vidět už jednu fotku na mém Instagramu, tam budu asi dávat fotky častěji. ;)

A teď honem na pláž, protože v recepci začali hrozně doslova blákat (rozumějte zpívat) nějaké slovenky a je to šílené!!! :D






3 komentáře:

  1. jéé :)krásné fotky, jako bych tam včera :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotografie ! :3 Išla by som niekde do zahraničia opäť :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.