úterý 9. července 2013

^-^

Dobrý večer.
Dneska mám docela fajn náladu. Ráno mi dorazila tato nová červená a roztomilá a naprosto skvěle okapsičkovaná taška, odpoledne jsem byla s bráchou u babi, kde mě zase na malou chvilku měl rád čivavák. První sice opět zuřil ale pak se dokonce se mnou hrál! Nechal se drbat na břiše a tak. Jo, on je mrcha, ale umí být i fajn. Sometimes. :D Akorát teda nenávidí focení, to se vždycky mohl zbláznit, když jsem vytáhla foťák a tak nemám ani jednu ostrou fotku.

Později jsme se stavilii milého, kde jsem dostala uplně mňamózní frappéčko. Navíc jsem se projela tam i zpět na kole. ^^ Pak jsme ještě s bráškou seděli u nás venku, chvíli hráli karty a zalívali matince kytičky a mě nohy. :D (Ona totiž bývá tento týden v práci až do večera.) Pak už jsme si dali akorát večeři u Step by step a máme se spokojeně. x) A ještě více spokojeněji vypádá tento můj nově oblíbený smajlík. ^-^ Že je strašně cute? :D

Navíc zítra jdu ven s Biankou, která mě tu na blogu nedávno objevila a zjistily jsme, že se vlastně známe od vidění, protože bydlíme ve stějném městě. No není to skvělé? :D Budu jí dělat nail art, tak doufám, že jí to nepokazím, protože na nikom jiném, než na sobě, jsem se o nail art ještě nepokoušela. tak držte palce. :D

Doufám, že se máte stejně i vy, copak jste dnes dělali? 

Ask.fm/TheDaysy

1 komentář:

  1. už se moc těším na nové nehty !:)
    ta čivava je krásná, hrozně bych chtěla takového psa :) máme akorát malé roztomilé koťátko :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.