pondělí 1. července 2013

Berňátko je třešňové

Zdravím.
Tak tu mám pro vás, představte si, další video. Tentokrát to ale nebudu já. Dneska se vám ukáže Berna, milující třešně. :D Sice ještě nevypadají uplně červeně, ale slaďounké už jsou, tak jsme odpoledne vyrazili na zahradu. ^^ Och, nikdy jsem neviděla psa, co by žral ovoce, ale když jí chutná. :D Ještě, že nedosáhne na strom sama a tak jsme jí jen my sami nadávkovali "tak akorát", jinak by ho snad snědla celý. :D A tak - špatně jí z té trochy není, je spokojená, pochutnala si, tak co víc si přát, že jo. :D

Taky vás někdy vaši mazlíčci tolik bavi? x)




_____________________________________________________________________________________________________
Jo mimochodem, ještě se vám chci "pochlubit". (Nebo chci spíš politování, protože jsem dnes byla v ohrožení života hoodně divnou potvorou, třeba mě mohla i sežrat! :D) Tohle vpravo dole se mi dnes objevilo vedle stolu, když jsem si hrála s kartama. Je to špatně vyfocené, protože jsem spíš zoomovala, než abych se k tomu odvážila přiblížit osobně, ale aspoň tak na podívání stačí. Felix na to začal okamžitě nebojácně mňoukat a kdybych ho nezadržela, snad by se to pokusil i sežrat. (Což by nebyl moc dobrý nápad na to, že to bylo větší než Felixova hlava.) Naštěstí návštěvník po chvilce odcestoval jinam.


5 komentářů:

  1. Nádherný pejsek :)

    http://freedom-swallow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pes je boží :) a ty vole co je to za nechutnýho brouka? :D k tomu bych se taky nepřiblížila ani za nic :D .. no a jinak, ta druhá série AHS mě taky moc nebaví :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v jedné diskuzi jsem se dozvěděla, že to je tesařík alpský. Lidi, co se zajímají o brouky mi prý hrozně moc závidí, že jsem ho viděla, protožče je strašně vzácný. Ovšem já už z toho tak nadšená nebyla. :D Ještě, že to bylo venku a ne u mě v pokoji. >.<

      Vymazat
  3. Krásný.... ale pak ta kanonáda pecek až ho půjdeš vyvenčit. :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.