pátek 19. července 2013

Báj

Dobrý večer,
je tu kolem mě teď sice pěkný blázinec, všichni lítají, aby se nic nezapomnělo, já taky musím ještě do kufru přihodit pár drobností, ale přes to jsem si řekla, že už vám tedy něco napíšu, protože na nějaký ten "předodjezdový článek" byla na Asku prosbička. 

Tak tedy - za pár hodin mizím s milým, bráškou, našima a jejich známýma do Chorvatska. Už se tam moc těším, protože jak už někteří víte, miluju cestování nová místa, nové lidi. Toho si tedy tento týden užiju! :) Po Chorvatsku jsem sice nikdy nějak extra netoužila, protože je to v Česku už docela profláknutá dovolená, ale to nic nemění na tom, že tam určitě je plno krásných míst. A já je chci vidět! ^^ Vždycky říkám, že bych na světě jela snad uuuplně kamkoliv, když třeba vyhraju milion. :D

Z fotky se jeví, že snad ani nezavřu kufr, ale naštěstí to tak opravdu jen vypadá. :D Ale nabalila jsem toho dost (i když si jsem jistá, že na tom nejsem zas tak hrozně oproti tomu, co všechno si brávají ostatní holky). Hlavně se mnou jede Pan Halloween. Je mi 18, za měsíc a něco 19, ale medvěda prostě potřebuju. ^^ Jinak už je to klasika jako oblečení, kosmetika, fén, plavky atd. atd. Nebudu vám tu asi vyjmenovávat vše, i tak mám těma věcma popsanou A4řku. :D

Ano, někdo mi řekne, že jsem asi uuuuplně blbá, psát na blog, že jedu na dovolenou, ale já to naštěstí můžu udělat s klidným svědomím, protože dům mít prázdný nebudem. A i kdyby jo, moje mírumilovné berňátko a šelmička Felix vás sežerou! :D

Jak to bude s blogem přes moji dovču? Asi uplně normálně. Sice uričtě nebudu na netu vysedávat hodiny, ale na recepci v hotelu by měla být wifina, tak se vám budu snažit sem tam něco napsat a aspoň každý večer (nebo každý druhý) přidat nějaké fotky. ;)

No, toť asi vše, co bych mohla napsat. Samozřejmě mi můžete nechat nějaký vzkaz nebo dotaz na Asku, ale nejvíc budu asi na Instagramu, kde ode mě bude (doufám) plno krásných fotek od moře, tak se sem tam mrkněte, kdyby jste se nemohli dočkat článku tady. ;) Mějte se tu tedy hezky, já se prozatím loučím, tak papa! ^^

//Mimochodem, na zítřejší dopoledne je tu přednastavený článek. ;)



2 komentáře:

  1. Moc si to užij v Chorvatsku. Chápu, že jsi tam moc nechtěla jet, já jsem tam teď byla 2 roky za sebou a celkem bych chtěla změnu, ale moře tam mají krásné a domluvíš se.:)
    Uži si to :)

    Blog : http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.