středa 19. června 2013

Znovu Zlín, znovu přijímačky, poprvé Adél

Dobrý večér.
Konečně se teda dostávám k nějakému tomu článku, i když jsem hroozně unavená. Cesta do Zlína i zpátky se mi neskutečně vlekla a navíc mě to horko strašně uspávalo. Fuu, potřebovala bych se nějak hoodně zchladit. 

// Jinak ať se nedivíte, proč tu dávám kočku. To jen tak na pobavení z cesty. Ležela si tak na jedné zastávce, asi čekala na bus nebo nevim. :))

No, ale už teda k tomu mému "výletu". Přijímačky teda tak dobré i špatné. :D První jsme měli matiku, která pro mě byla spíš tipovačka. :D Vzhledem k tomu, že jsme poslední půlrok ve škole z matiky skoro nic nedělali, protože se dělalo jen s maturantama, tak nic moc neumím, navíc matika mi nešla nikdy. No, aspoň anglina byla super. Víc než polovina otázek byla na úrovni tak základní školy. :D

Po přijímačkách jsem už pomalu šla ke kolejím UTB, kde přebývá Adélka, abych na ni počkala a konečně ji prvně po tom, co snad už tak 4-5 let sleduju její blogování, viděla. Přišla celá usměvavá, dala jsem jí něco malého dodatečně k narozeninám a pomalu jsme to vzali procházkou ještě přes GA na FAME, kde měla zkoušku. Kvůli zkoušce jsme se sice viděly jen nějakou slabou hodinku, ale i tak jsem ráda a bylo to moc fajn. x) Z toho fotky kromě schodů kolejí (z nudy :D) nemám, protože bylo hroozné vedro a kdo by se v tom chtěl fotit, že (třeba já jsem už nad 28 stupňů červená jak jahoda :D), ale to nevadí.

Jinak jsme se chtěly srazit ještě po zkoušce, ale kvůli debilnímu systému (ne)signálu mobilů jsme se už pak nestihly domluvit, což mě trochu mrzí, ale o to víc se budu těšit na příště. ^^ A snad si i víc popovídáme, protože Adél je teda upovídaná dost (a to jsem si myslela, že jsem ta upovídaná vždycky já :D) a je to strašně fajn, protože si tak připadám, jak kdybych ji osobně (nejen přes blog) znala už dlouho, dlouho. 

No, když jsem vyšla z FAME, zamířila jsem něco ponakupovat. Nijak moc, hlavně jsem si chtěla pořídit sandálky na léto, protože se mi ty z minulého roku rozpadly. No a to se mi úspěšně podařilo, jak vidíte. ^^ Taky jsem si koupila zase pudr, kondicionér, které mi docházely a taky uplně skvělý balzám na rty proti sluníčku (o tom vám možná pak napíšu později), vše z DMka.

Po nakupování jsem si skočila na oběd, ještě prošla pár obchodů a sehnala jsem strašně hezké šaty, u kterých jsem ale už předem věděla, že mi budou krátké. Sedí mi suprově, ale protože jsem vysoká, jsou mi prostě kratší. :D Protože ale vím, že mám šikovnou maminku, která mi je prodlouží (snad :D), vzala jsem je. Kdyžtak je vyfotím, až budou upravené. ^^

// Takovéto krásné obludky jsou teď v GA. :D Ale s tou slečnou na poslední fotce jsem opravdu žádní focení domluvené neměla, to mi věřte. :D (A tu reklamu vzadu jsem si taky nevymyslela já. :D)

Potom jsem ještě chvíli čekala, jestli mi zavolá Adél, ale nic, takže jsem jela domů. Pak jsme přišly na to, že mi volala, ale mně to prostě můj mobil neřekl. :D Nevím, jestli je to tím strašným vedrem a mohlo to nějak narušit signál nebo co, ale došla mi smska od operátora, že mám zmeškaný hovor, až hodinu po tom, co byl (nebo vlastně spíš nebyl) uskutečněný. V buse cestou domů jsem uplně usínala, skoro si nepamatuju tak polovinu cesty. :D To horko je hrozné a na mě to teda působí dost, navíc mám nižší tlak, tak se mi z toho až někdy dělá zle. No, aspoň, že když jsme dojela k nám domů, nebylo tu takové vedro, jako ve Zlíně. ^^

Ask.fm/TheDaysy

6 komentářů:

  1. Hubu nezavřu, to je fakt=D A to počkej, až se dočteš o mé "exam story"! Moc ráda jsem tě poznala, budu se těšit příště!;*

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se to na fajn den :) když pominu tipovačku z matiky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásné z blogu někoho osobně poznat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, já ráda poznávám nové lidi. ^^ A tím líp. když je třeba z netu znám už několik let. To se pak strašně těším, až je uvidíme osobně. x)

      Vymazat
  4. Měla jsi fajn den :) Jinak s mobily mám občas podobný problém - v půli hovoru se mi telefon vypne.. Asi bude čas pořídit si nový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právěže tento můj mobil skoro nový, mám ho od Vánoxc. Nikdy problém nebyl, až teď no jednou. :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.