čtvrtek 20. června 2013

Zchlazení a "trocha" radosti

Tak prvně vám chci jen říct, že jsem

PŘIJATA NA MARKETING DO ZLÍNA!

Mám z toho radost, protože už jsem si fakt myslela, že jsem tak blbá, že mě nikam nevezmou a pomalu jsem se chystala pracovat ať už tady nebo do zahraničí. :D Nakonec to teda ale vyšlo a jsem vysokoškolákem. Ale stejně tomu furt nevěřím. Jenže co taky čekat od někoho, kdo nemůže věřit ani tomu, že má maturu, natož tak tomu, že má přijímačky na vysokou. :D Samotný marketing mě sice ze tří přihlášek zajímal asi nejméně, ale nemůžu říct, že by to bylo něco, co by mě nebavilo. Určitě jsem ráda a myslím, že mě to bavit bude. Je tam plno zajímavých předmětů jako třeba management, reklama, etika v podnikání, sociální komunikace, počítačová grafika!!, spoustu předmětů kolem cestovního ruchu a volitelně třeba i slovní zásoba obchodní angličtiny (a věřte, že toto se hodí) a nebo (což si dám určitě) francouzština pro začátečníky. ^^ Navíc je pak možnost si navázat magistrem na něco jako marketing se zaměřením na design, což je něco pro mě. ^^ No, teď mi jen držte palce, ať mě nevyhodí už tak po měsíci studia, protože první rok je tam matika. :D No a taky ať najdem s milým byt, on práci a já brigádu. Snad to pujde dobře. ^^

No a jinak k dnešku. Už jsem se převařovala, takže jsem vytáhla brášku na koupaliště. Zchladili jsme si a bylo nám zas na chvíli fajn. ^^

Plavčík je teda ten vzadu, ale víc záchranýřsky vypadala ta utíkající holčička s kruhem.

Tady se mi zrovna povedl vyfotit něčí skok do vody. Nejlepší, že všichni skákali zrovna u schodů, tedy vstupu do vody, kde si někteří třeba jen tak máčely nožky. Příjemné pak být ofíkána vodou. :D

Ask.fm/TheDaysy

5 komentářů:

  1. Gratuluju!! :)
    Ten bazén ti závidím, taky bych do něj hned skočila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle vystudovala na universitě moje dcera.

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš to je perfektní! Gratuluju! :) Příští rok to asi taky zkusím... Karlovka stála za nic. :/:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wendy ale nejsou to ty komunikace, na které byly kreativní přijímačky, toto je jiný marketing. Ale i tak jsem moc ráda! Jinak děkuju. :)

      Vymazat
  4. Jé to léto z těch fotek úplně sálá,taky bych šla na koupaliště:/:))

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.