úterý 18. června 2013

Základka

Jak jsem psala ráno, byla jsem dnes dopoledne s bratránkem mrnout na základku. Teda, docela fajn! ^^ Ale trošku se to tam mění. Jinak jsem se ale podívala ráda. Akorát škoda, že jsme nezsatihli angličtinářku, to byla ta nejmilejší učitelka na celé škole, vedla i dramaťák. ^^ No, aspoň jsme se pak přifařili k třídě mého bráchy. Měli zrovna tělocvik a učitelé je vzali plavat na koupaliště, tak jsme si tam cachtali nohy. :D Na zchlazení supr, dneska bylo fakt horko.

Jestli bude takovéhle horko i zítra, tak snad v tom Zlíně chcípnu ještě dřív, než dojdu od školy z příjmaček na ten sraz s Adél. No, to by mě docela mrzelo. :D Ale tak snad to bude fajn.

Ask.fm/TheDaysy

Na prvním stupni mě nejvíc dostal jeden prvňáček, co šel na záchod, zrovna když byla hodina a my stáli na chodbě a prohlíželi si to tam. Chudák se nás první uplně lekl, protože jsme stáli hned za dveřma třídy, ze které vyšel. Pak honem utíkal pryč a když šel zas zpátky, chudáček nevěděl jak. Proč mu vůbec před třídou stojí tři takoví obři, že? :D Byl mi velký tak po kolena, boží! :D


Pan zeměpisář je umělec.


A taky to byl vždycky on, kdo si hleděl vyzdobit chodbu kolem zeměpisné učebny a nejen tam vším možným.


S bratránkem u proslaveného pavoučka. ^^ Snad by se nezlobil, kdyby věděl, že tady tu fotku dávám. A kdyžtak mu to kompenzuju tím, že ho mám moooc ráda!


 Tajné lezení na jeden z balkonků školy, kde se nikdy chodit nesmělo! :D


 Vzadu chemie a přírodopis. Jsou tam krásné malbičky na stěnách, ale nějak mě nenapadlo to vyfotit.


 Další výzdoba pana zeměpisáře, lyže dole myslím též. A toho sobíka chci domů!! ^^


I v jídelně jsme byli. Ale nic nám tam nedali. Fuu, za nás tam takový luxux nebyl, já si pamatuju ještě hoodně staré židle a stoly. :D


Jo, dneska nám tam bylo dobře, když jsme se nemuseli učit. A na koupališti se chladilo taky fajn. ^^ Ráda jsem se podívala. Celé 4 roky jsem tam jít nechtěla, ale dneska se mi prostě už zas chtělo. Většinu lidí z bývalé třídy jsem fakt neměla moc ráda, pozdravím se spíš s pár holkama, ale to prostředí a aspoň někteří učitelé byli fajn. x))

3 komentáře:

  1. Páni, vážně nádherný interiér školy!!:) Moc ti to na poslední fotce sluší! Úplná letní fotka!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na tuhle školičku jsem celkem pyšná, je "stará" myslim teprve 10 let a je krásně moderní. :) Jinak děkuji.

      Vymazat
  2. jee ráda vzpomínám na základku !:) už jsem tam nebyla ani nepamatuju :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.