sobota 15. června 2013

Zahradní dění s mazlíky

Dneska odpoledne před cvičením jsem ležela a četla si u zahrady vedle domu, protože bylo venku strašně moc hezky. ^^
Začal na mě koukat Felix, co tam jako dělám.
Pak přišel blíž a začal dělat šelmičku. Dneska zlobil, protože tu neni drahý. Když je u něj, tak je najednou vždycky jak andílek.
Potom mi přestal věnovat pozornost a protože viděl, že ke mě jde Berna, raději si vylezl na lehátko a otočil se zády (myslel si asi, že je tak neviditelný a v bezpečí).
Tak jsem ho přestala pozorovat i já a radši jsem se zaměřila na berňátko. Ona je daleko víc fotogeničtější a a nezlobí tolik, jako Felix. :D Navíc má takový milejší výraz.
No a Felix, jak viděl, že už o něj neni zájem, se urazil a šel si lehnout mezi jahody.
Teď jdeme grilovat, tak vám zatím přeju hezký zbytek soboty. ;)

Ask.fm/TheDaysy

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.