středa 5. června 2013

Z příjímaček ve Zlíně

Zdravím.
Tak jsem zpátky, i když už asi přes dvě hodiny. První jsem si říkala, že až přijedu, jen padnu do postele, jak jsem z toho Zlína byla utahaná, ale nakonec jsem si udělala dalších 100 dřepů z mého challenge, hodila sprchu a už je mi zas fajn. :D

Mám pro vás jen tak pár fotek. A ještě k tomu jsou skoro všechny (až na ty poslední) mobilem. Já nevím, co jsem si to tak zvykla, fotit od doby, co mám nový mobil, většinou jím. :D Možná proto, že je to takové nenápadnější. Ale naštěstí fotí celkem fajn. 

Ask.fm/TheDaysy

Přišla jsem do "ú-dvojky" asi o hodinu dřív, protože mi tak prostě přijel bus, ale čekání mi uběhlo rychle. (To už byla horší ta cesta busem tam, chytla jsem zrovna takový, co zastavoval snad na každém metru a připadala jsem si, jak kdybych jela minimálně do tramtárie. :D). První tam bylo jen pár lidí, ale těsně před začátkem samozřejmě hlava na hlavě. Jo, o marketingové komunikace je bohužel příšerný zájem a berou opravdu hodně málo lidí. Ale tak za zkoušku člověk nic nedá (až na těch pár stovek za přihlášku, no. :D).

Příjímačky jako takové mi nepřišly těžké. Bylo to tak celkově z dění kolem - politika, ekonomika, reklama. Byly tam třeba i nějaké slogany z televizních reklam a my jsme měli určit, z které reklamy to je, to bylo celkem v pohodě, horší už bylo, když se mě zeptali, kdo je prezidentem v Rakousku. Mě, která tolik nemá ráda německy mluvící země a všechno. :D Hlavně, že jsem věděla, jak se jmenuje zakladatel facebooku nebo co je to inflace (díky za moji ekonomickou školu, ekonomiky tam bylo víc). Po podobných otázkách následoval takový ten logicky-kreativní test. Na to, že jsme měli pro plný počet vymyslet 11 věcí, co se dá dělat s cihlou a já vymyslela 14, celkem fajn. Ale nevim, nevim, většinou mě napadaly samé blbosti. :D Taky jsem vymýšlela od každého písmenka abecedy slovo, co je spojeno s Vánoci, k tomu se mělo napsat ještě přídavné jméno a sloveso (např. dárek - velký - koupit), toho jsem taky navymýšlela až po poslední řádek). Samozřejmě ale určitě navymýšleli i ostatní a i když mám z toho fakt dobrý pocit, moc s tím nepočítám, protože berou vážně málo lidí. Ale určitě jsem za tu zkušenost ráda, protože takovéto příjímačky byly moc fajn. x)

No, zkoušky utekly jako voda a tak jsem si po konci vyrazila se trochu projít do města. Procházky po jakémkoli městě (a Zlíně tím tuplem!) a obchodech si nemůžu nechat ujít. ^^ Sice mám strašně moc ráda ten klid na malém městečku, ale zároveň miluju větší města. ^^ (I když Zlín není zas tak velký, ale stejně ho mám nejradši.) Po pár obchůzkách jsem se usádlila v KFCčku, kde jsem (bohužel) snědla tortillu, hranolky a vypila colu. Za toto si budu muset na zítřek asi naložit víc cvičení, ale tak občas se to chce potěšit i něčím nezdravým. :D

Taky jsem si chvíli početla, pochatovala s Lolou a konečně zabalila Atze dárek z giveaway. (Ano, vím, jsem hrozná brzda, už to dávno mělo být u ní, ale zatím mě nezmátila, i když by měla. :D Promiň!) Poslední dobou když jsem ve Zlíně, nejradši sedím někde ve Zlatém jablku. Ať je to cokoliv, tam se mi líbí velice. A to jsem dřív byla spíš na klidnější místa. Ale nakonec, když si tak sednu, přijde mi, že je to i tak pro mě klidné a fajn. 

Po dobrém a nezdravém obídku jsem si ještě trochu prošla Jablko, něco si pokoupila v DMku a přesunula jsem se na Čepkov. Měla jsem totiž ještě trochu času a on je Čepkov blízko autobusáku, tak už jsem se zdržovala tam. Taky jsem tam něco pokoupila, ale jen malilinkato, o tom později. Nějaké velké nákupy jsem nedělala. Za prvé nemám penízky (:D) a za druhé mám ještě jedny příjímačky 19tého a měla by za mnou pak přijet Mája a chtěly bysme jít nakupovat spolu. Chci totiž nějaké boty na léto a pár dalších věcí (teda, jestli nějaké léto bude :D). Zatím jsem si to teda v těch obchodech spíš tak vyhlédla a obhlédla. :D Nakonec jsem se usadila ještě v kavárně, kde jsem slupla ledové kafe no a už byl pomalu čas jet domů.


Toť asi vše. Teď, abych vás zas tak uplně neošidila, aspoň něco, co jsem si koupila. Odličovací tamponky vám fotit nebudu (:D), ale za to mám další dvě věcičky Balea. Poslední dobou jsem si tuhle značku opravdu velice oblíbila. Je totiž kvalitní a levná zároveň, což se mi jako studentce bez nějakých velkých příjmů skvěle hodí. Zatím si na žádný výrobek, co jsem od Balea měla, nemůžu stěžovat, proto vesele kupuju dál. Škoda jen, že neni DMko někde o hodně blíž k nám. Musim do něj buď do toho Zlína, což mám hodinu cesty nebo na Vsetín či do Uh. Brodu, což je tak přes půl hodinu cesty (a to počítám autem). No, jestli fakt budu později bydlet ve Zlíně, budu se muset hodně snažit, abych vše, co mám, neutratila v DMku. :D Mít dneska víc peněz, odejdu snad minimálně se čtyřma dalšíma věcma  navíc. :D

Nakonec jsem teda vzala slupovací masku na obličej (20 korun) a sprchový peeling (30 korun). Oboje už jsem i stihla zkusit a fajn. ^^ Navíc ten peeling strašně hezky voní a furt nemůžu příjt na to, co mi připomíná. Možná bych alespoň na jednu z těchto věcí mohla později napsat recenzi. Kdyžtak si do komentů napište, kterou věc byste četli radši. ;)

12 komentářů:

  1. Hodně zajímavé přijímačky. I kdyby tě nevzali (podle toho, co píšeš, že se tam hlásí hodně lidí; ale uvidíš, třeba se poštěstí :), je to určitě dobrá zkušenost. Já na vejšku přijímačky dělat naštěstí nemusím.. Jinak Balea je fajn a hlavně, jak píšeš, je cenově dostupná, což je největší plus :) Jinak bych byla docela zvědavá na tu recenzi toho sprchového peelingu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chatovat s tebou je už takovej.. prostě zvyk! Několikaletej.
    A chci recenzi na peeling ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Tu masku nemusím, ale ledové kafe bych si zrovna dal. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ty známky asi fuk jsou - ale pro můj pocit zas tak ne :D Já jsem na sebe mega pyšná, když vím, že mám prostě vyznamenání :) Sice jako maturita byla nakonec brnkačka, ale i tak. Nečekala jsem to, hlavně vůbec né po tom didakťáku z ČJ :)
    Možná ty papíry k tomu, co mám navíc jsou na prd, ale přeci jenom to vypadá vždycky líp, když má člověk hromadu nadělaných státnic a papírů - i když jsou třeba úplně na h*vno :D Jak říkala moje známá, nekoukej na to, jestli jsou ty papíry na nic nebo ne, hlavní je, že je máš, a že jich máš hodně.. za střední jsem toho nasbírala hromadu, takže si to taky pěkně nafrkám do životopisu (klidně si k němu udělám i nějakou přílohu), když už mám ty státnice, zkoušky, certifikátky, hodnocení v různých jazycích atd.. ať se to tam pěkně vyjímá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak já radši mám vědomosti v hlavě a papíry na to, co mi opravdu pak v životě k něčemu bude, než plno zbytečných papíru jen "abych vypadala líp". :D :D

      Vymazat
  5. :) Mě se hodí všechny, studuju cestovní ruch, chci v něm pokračovat, mám státnice ze psaní, europasy,protože jsem vykonala praxi v zahraničí - stejně tak hodnocení o té praxi ve dvou jazycích apod :) Takže mě se hodí prostě.. dyť si žádné papíry dělat nemusíš, nikdo ti to necpe.. :)) Ale vypadá to prostě líp, dneska jsou stejně všichni zaostalí :) Co si budem povídat.. lidstvo hloupne, lidi stejně práci kloudně nenajdou.. tak třeba budu mít větší šanci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli to je užitečné, tak jo. Ale ty jsi to napsala jakože jen tak, že to je čistě kvůli tomu "chci vypadat líp". :))

      Vymazat
  6. Taky jsem ty přijímačky teď dělala, a mám dojem že jsem byla ve stejné třídě jako ty:D Přijímačky mě bavily, byly lehčí než jsem čekala, ale i tak nevím no...chtěla bych se tam moc dostat ale taky to vidím bledě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně jo? Jsi mě tam někde poznala? :D To ses měla klidně ozvat, to by mě vůbec nenapadlo, že by tam mohl být někdo, kdo zná můj blog. :D

      Vymazat
    2. Nene ale podle té třídy cos psala:D Na tvůj blog jsem narazila až teď když jsem hledala jestli někdo dělal ty přijímačky a jaké z nich mají dojmy:D Já teda fakt nevím jak vydržím až do toho 20. kdy budou výsledky:D

      Vymazat
    3. To jsem nemyslela třídu, to tak budova je označena jako U2. :) Třídu jsem měla myslim 122 v béčku.

      Vymazat
    4. A jo:D Tak to už si nepamatuju:D Ale jako sranda no...jsem na to opravdu zvědavá

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.